MarYa GhiTa

Fotografia mea
Motto.. Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur intotdeauna ca sunt. Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata. Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3. Iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului... Nichita Stanescu

joi, 26 noiembrie 2015

A ADUCE IUBIRE


Orice obstacol în calea iubirii sălăşluieşte în inima – şi acolo trebuie el dizolvat. Nu aştepta ca cerul să vină ca să-ţi răspândească iubirea.
Fă-o tu acum. Asta, pentru că cerul este în ochii tăi, atunci când priveşti cu acceptare şi compasiune. Este în mâinile tale, atunci când le întinzi ca să ajuţi. Este în mintea ta, atunci când vezi “bine” în loc de “rău”.
Felul în care vezi lumea determina ce va fi lumea pentru tine. Aşadar, nu căuta să-i schimbi pe ceilalţi, sau lumea din jurul tău. În schimb, uită-te la tine. Priveşte-ţi convingerile – şi vei vedea unde anume e nevoie să te deschizi. Priveşte în inima ta – şi vei şti unde anume să aduci iubire.
Paul Ferrini



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

”BINE AI VENIT,O NOUĂ ZI!        OFERĂ-MI NOROC!           TRANSFORMĂ MINUTELE TALE               ÎN CEASURI LUNGI ȘI FERICITE!             ...