MarYa GhiTa

Fotografia mea
Motto.. Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur intotdeauna ca sunt. Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata. Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3. Iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului... Nichita Stanescu

vineri, 12 iulie 2013

    
In fiecare zi veti intra intr-un fel de Atelier al Creativitatii – pentru o durata de timp – 15 minute , maxim 20. Acest Atelier nu trebuie sa fie in acelasi loc in fiecare zi, dar este bine sa fie intr-un loc in care sa nu fiti distrasi sau intrerupti. Acesta nu este un spatiu in care veti intra intr-o stare modificata de constiinta; nu este o stare meditativa. Este o stare in care va veti gandi la ceea ce va doriti cu atata claritate, incat Fiinta voastra interioara va va oferi o emotie care sa confirme aceasta.

1. Inainte de a incepe acest proces este important sa aveti sentimentul acela de a avea inima usoara, acea senzatie ca totul este bine. Si de asemenea, va recomandam sa faceti tot ceea ce este nevoie pentru a avea aceasta stare. Pentru fiecare dintre voi este altfel.
Pentru unii, ascultarea muzicii este o modalitate foarte rapida de a obtine acel sentiment de usurare si bucurie – dar nu orice fel de muzica, si nici chiar aceeasi muzica tot timpul. Unii dintre voi obtin acest sentiment  jucandu-se cu animale sau fiind langa o apa in miscare, dar odata ce ati obtinut acel sentiment, asezati-va – si incepeti  Atelierul vostru.

2. Rolul vostru in acest Atelier este de a asimila informatiile pe care le-ati adunat din experiente le voastre de viata – pe masura ce ati interactionat cu altii si v-ati miscat de colo-colo prin mediul vostru fizic -.Rolul vostru este sa adunati laolalta datele intr-un soi de imagine a voastra, una care sa va multumeasca si sa va satisfaca. Experienta voastra de viata din afara Atelierului va va fi de mare folos, deoarece pe parcursul zilei, indiferent ce faceti – ca mergeti la slujba; ca munciti in jurul casei; ca interactionati cu partenerul, priete nii, copiii sau parintii vostri – daca va veti folosi timpul cu intentia de a aduna date si de a privi lucrurile care va plac, cu scopul de a le aduce in Atelierul vostru – atunci veti vedea cum fiecare zi poate deveni distractiva.
Ati mers vreodata la cumparaturi asa, intr-o doara, cu cativa bani in buzunar si dorinta de a cumpara ceva? Si pe cand va uitati in jur, desi erau multe lucruri pe care nu le doreati,intentia voastra a fost de a gasi ceva pe care voiati sa va cheltuiti banii?
Ei bine, exact acesta este modul in care am vrea sa priviti fiecare zi a vietii voastre de parca ati avea buzuna rul plin de bani pe care ati dori sa-i dati in schimbul acestor date si lucruri pe care le adunati.
De exemplu, puteti vedea pe cineva a carui personalitate este plina de veselie.Adunati aceasta informatie, cu intentia de a o aduce mai tarziu in Atelierul vostru.
Puteti vedea pe cineva conducand un autovehicul care v-ar placea sa il aveti; adunati... indiferent ce vedeti. Puteti vedea o profesie care va place..adunati ..., tineti minte. Puteti chiar sa il scrieti pe hartie. Pe masura ce vedeti ceva ce credeti ca v-ar placea sa fie in viata voastra, imaginati-va cum adunati acea informatie intr-un soi de banca a mintii. Si apoi, cand intrati in Atelierul vostru, puteti incepe sa asimilati datele, si facand asta veti construi o imagine a voastra din care veti incepe sa atrageti in viata voastra esenta a ceea ce v-a facut placere.
3. Daca sunteti in stare sa pricepeti ca adevarata voastra munca – indiferent ce alte activitati realizati – este de a va uita in jur dupa alte lucruri pe care le doriti, cu intentia de a le aduce in Atelierul vostru pentru a crea viziunea proprie de la care veti incepe sa atrageti – atunci veti ajunge sa stiti ca nu exista absolut nimic ce nu puteti fi, face sau avea.
Acum sunt in Atelierul Creativitatii. Si acum va simtiti fericiti, si stati asezati undeva in Atelierul vostru.Iata un exemplu de munca pe care o puteti desfasura in propriul Atelier al Creativitatii:
                    ex.  Imi place sa fiu aici; recunosc valoarea si puterea acestui timp. Ma simt foarte bine cand sunt aici. Ma vad pe mine insumi intr-un fel de bloc de ansamblu, pe care stiu ca l-am creat eu insumi, dupa dorinta mea. In acest tablou al meu sunt plin de energie – neobosit si ma misc prin viata fara a intampina rezistenta.... ma vad confortabil si fericit.
Ma vad pe mine insumi atragandu-i doar pe cei care sunt in armonie cu intentiile mele din acel moment. Si cu fiecare moment imi este din ce in ce mai limpede ce anume imi doresc. Atunci cand ma urc in masina si plec undeva, ma vad ajungand sanatos si reimprospatat, la timp, pregatit pentru orice va trebui sa fac acolo. Ma vad imbracat la perfectiune asa cum imi doresc. Si e placut de stiut ca nu conteaza ceea ce aleg altii sau chiar ce ar putea altii sa gandeasca despre ceea ce eu am ales.
Ceea ce conteaza este ca eu sunt multumit cu mine insumi, si dupa cum ma vad, chiar asa sunt.... am un cont bancar....un job....o viata linistita...
Recunosc ca sunt nelimitat in toate aspectele vietii mele ...nelimitat, si ma vad trecand prin experientele vietii, este imbucurator sa stiu ca pot alege orice fara a fi limitat de bani. Iau toate hotararile avand ca si criteriu daca vreau sau nu sa traiesc lucrul acela – nu daca pot sau nu sa imi permit acea experienta. Pentru ca stiu ca sunt un magnet care atrage, in orice moment, prosperitatea, sanatatea si relatiile pe care le doresc.
Aleg abundenta absoluta si continua, pentru ca inteleg ca nu exista vreo limita a abundentei in Univers, si ca prin faptul ca eu atrag spre mine abundenta nu limitez pe altul....
... Este suficient pentru toti. Cheia este ca fiecare dintre noi sa vada si sa vrea ceea ce isi doreste – si atunci va incepe sa atraga acele lucruri. Si astfel, am ales ”, – nu neaparat in mare taina" –caci inteleg ca am puterea de a atrage“nelimitarea”, orice asa cum imi doresc.Si atunci cand ma gandesc la alt lucru pe care mi-l doresc, banii curg spre mine cu usurinta, astfel incat am o rezerva nelimtata de abundenta si prosperitate.
In fiecare domeniu al vietii mele exista anumite aspecte care sunt din abundenta...Ma vad inconjurat de altii care, asemenea mie, isi doresc sa creasca; si care sunt atrasi catre mine prin dorinta mea de a-i lasa sa fie, sa faca sau sa aiba orice, asa cum vor ei; si nu am nevoie sa atrag acele lucruri pe care le-ar alege ei, dar care mie nu-mi plac. Ma vad interactionand cu ceilalti; vorbind, razand si bucurandu-ma de ceea ce este perfect in mine. Noi toti ne apreciem unul pe celalalt, si niciunul dintre noi nu critica sau observa acele lucruri care nu-i plac.
Ma vad perfect sanatos.Ma vad avand prosperitate absoluta.Ma vad plin de viata, apreciind din nou aceasta viata
Si din aceasta minunata stare de a Fi atrag acum lucruri care sunt asemenea ei. E bine. Este distractiv. Imi place foarte mult.
Voi parasi acest Atelier si imi stabilesc pentru restul zilei sa caut mai multe lucruri care imi plac. Este bine de stiut ca daca vad pe cineva prosper dar bolnav, nu este nevoie sa aduc tot ansamblul in Atelierul meu, ci doar partea care imi place. Asa ca voi aduce exemplul prosperitatii, si voi da de-o parte exemplul cu boala. Munca mea este, pentru moment, incheiata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

”BINE AI VENIT,O NOUĂ ZI!        OFERĂ-MI NOROC!           TRANSFORMĂ MINUTELE TALE               ÎN CEASURI LUNGI ȘI FERICITE!             ...