MarYa GhiTa

Fotografia mea
Motto.. Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur intotdeauna ca sunt. Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata. Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3. Iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului... Nichita Stanescu

joi, 11 februarie 2016



Iți poți rosti adevărul, dar îndulcește-ți vorbele cu pace.
Exprimă-ți adevărul cât de curând îl știi. Totuși fă-o cu blândețe, cu bunătate și compasiune pentru cel ce te ascultă. Cineva are nevoie să audă adevărul de la tine astăzi, dar acea persoană are nevoie și de compasiunea ta profundă când i-l spui.
Caută să spui ce ai de spus cu căldură și cu o inimă deschisă larg. Adu-ți aminte că adevărul poate răni... dar o face mai puțin dacă ții cont de felul în care se simte când îl spui. 

Neale Donald Walsch     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

”BINE AI VENIT,O NOUĂ ZI!        OFERĂ-MI NOROC!           TRANSFORMĂ MINUTELE TALE               ÎN CEASURI LUNGI ȘI FERICITE!             ...