MarYa GhiTa

Fotografia mea
Motto.. Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur intotdeauna ca sunt. Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata. Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3. Iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului... Nichita Stanescu

luni, 20 iulie 2020

.                         

Un tânăr a mers la un maestru Zen și i-a spus: "Cineva mi-a greșit și m-a rănit atât de tare că sunt furios, nu pot dormi și nu mă mai pot bucura de viață! Te rog să mă ajuți să mă eliberez de suferința asta!"

Maestrul s-a ridicat, s-a dus la un stâlp din apropiere, l-a luat strâns în brațe și a început să urle: " Te rog, ajută-ma să mă eliberez de stâlpul ăsta! Stâlpul ăsta mă face să sufăr. Stâlpul ăsta mă ține în durere"

-Tânărul, surprins, i-a spus: " Maestre, tu ești cel care ține stâlpul strâns în brațe. Dacă vrei să fii liber, pur și simplu dă-i drumul!"

Maestrul a zâmbit și i-a spus: "Ai dreptate. Acum du-te și eliberează-te de tot ceea ce ții strâns. Dă-i drumul și vei fi liber".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

”BINE AI VENIT,O NOUĂ ZI!        OFERĂ-MI NOROC!           TRANSFORMĂ MINUTELE TALE               ÎN CEASURI LUNGI ȘI FERICITE!             ...