MarYa GhiTa

Fotografia mea
Motto.. Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur intotdeauna ca sunt. Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata. Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3. Iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului... Nichita Stanescu

marți, 5 ianuarie 2016

DA-MI DRAGOSTE RACOROASA SI CURATA, ASEMENEA PLOII TALE....



Pentru mine, aceea nu este dragoste, ce n-are stavilă şi ar vrea să se-mprăştie într-o clipă, asemenea vinului ce fierbe când şi-a rupt burduful. 
Dă-mi dragostea răcoroasă şi curată, asemenea ploii Tale ce binecuvântează câmpul însetat şi umple ulcioarele de pământ! 
Dă-mi dragostea ce străbate la rădăcina firii şi de acolo se răsfiră, asemenea sucului tainic, prin pomul înflorit al vieţii, născând roade şi flori! 
Dă-mi dragostea ce păstrează liniştită inima, în pace adâncă!
Rabindranath Tagore 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

”BINE AI VENIT,O NOUĂ ZI!        OFERĂ-MI NOROC!           TRANSFORMĂ MINUTELE TALE               ÎN CEASURI LUNGI ȘI FERICITE!             ...